TILL THE WALLS ARE GOIN' UP IN SMOK WITH ALL OUR MEMORIES

åååh, skrev nyss ett inlägg men internet försvann så va tvungen å starta om datorn!
åhå, arg...
jag va förut hos min pojke
men drog hem för han skulle på match
å jag ska snart till affären å sen blir det plugg, om jag orkar..
så himla tråkigt med plugg! vill ha sommarlov igen :(
så man slipper allt plugg.. för idag orkar jag verkligen icke plugga..
men är det nån som har låttips?
har helt slut på ideèr..
MEN en låt, som ja aldrig kommer tröttna på är den här
Eller.. ah jag gillar ju bara Eminems del.. hehe..
här är den iaf!
pusss
Baby, without you, I'm nothing, I'm so lost, hug me
Then tell me how ugly I am, but that you'll always love me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0